Joulu alkaa jo lähestyy meinaan eka joulukalenterin luukku on avattu tänään ! Onneks sitä lunta tuli meinaa muute ois joulufiilis kaukana ! Tää viikonloppu on vietetty mukavasti kavereiden kanssa :) Oon kävelly tällä viikonlopulla varmaan 2000000 km tai siltä se ainaki tuntuu ! Lähettii meinaa extempporee porukalla viiville taxilla ja sitte käveltiin sieltä kotiin yöllä. Kuvia viikonlopulta ja vähän ehkä edellisiltäkin viikoilta tässä:
viimeviikolta nuokkarilla
tältä musta tuntus pari päivää sitten ennen koeviikon loppua > <
mutta... pitihän sitä koeviikon loppumista juhliakkin jollain tavalla :)
...
ihanaihanaihanaihana biisi ♥
oli tosi kiva viikonloppu ja huomenna ois tarkotus mennä vielä nean kanssa myllyyn ja siitä sitte nuokkarille ! Pitäkää tekin oikee muikee sunnuntai öitä ♥ !
Alotin koko blogin kirjottamisen uudelleen, poistin vanhat postaukset ja aattelin alottaa alusta uusilla jutuilla. Tosin postauksia ei siltikään tuu välttämättä usein tulevan koeviikon ja muiden menojen takia.
Tauon aikana on ehtiny tapahtuu vaikka ja mitä. Lumet tuli ja suli, keskustassa on vietetty paaljon aikaa ja julian synttäritki on ehitty viettää.
tyttöjeilta;)
julian synttäreiltä ! blogin puolella uus takki vilasta :)