lauantai 1. joulukuuta 2012

HEY GUYS !

Joulu alkaa jo lähestyy meinaan eka joulukalenterin luukku on avattu tänään ! Onneks sitä lunta tuli meinaa muute ois joulufiilis kaukana ! Tää viikonloppu on vietetty mukavasti kavereiden kanssa :) Oon kävelly tällä viikonlopulla varmaan 2000000 km tai siltä se ainaki tuntuu ! Lähettii meinaa extempporee porukalla viiville taxilla ja sitte käveltiin sieltä kotiin yöllä. Kuvia viikonlopulta ja vähän ehkä edellisiltäkin viikoilta tässä:

viimeviikolta nuokkarilla
just-girly-things-only-girly-things-study-tumblr-Favim.com-491483[1]
tältä musta tuntus pari päivää sitten ennen koeviikon loppua > < 
 mutta... pitihän sitä koeviikon loppumista juhliakkin jollain tavalla :)
...
Pictures
 
 
68883_519771954713799_686433089_n[1]


2e21bd02-ecc2-402f-8edd-63617db5a2d3
 
ihanaihanaihanaihana biisi ♥
 

  oli tosi kiva viikonloppu ja huomenna ois tarkotus mennä vielä nean kanssa myllyyn ja siitä sitte nuokkarille ! Pitäkää tekin oikee muikee sunnuntai öitä ♥ !





sunnuntai 11. marraskuuta 2012

marraskuu

Alotin koko blogin kirjottamisen uudelleen, poistin vanhat postaukset ja aattelin alottaa alusta uusilla jutuilla. Tosin postauksia ei siltikään tuu välttämättä usein tulevan koeviikon ja muiden menojen takia. 

Tauon aikana on ehtiny tapahtuu vaikka ja mitä. Lumet tuli ja suli, keskustassa on vietetty paaljon aikaa ja julian synttäritki on ehitty viettää.

tyttöjeilta;)
 julian synttäreiltä ! blogin puolella uus takki vilasta :)
lukiotytöt kiasmassa :)



 netan luona :)
 
ja kivoja viikonloppuja !
 
 
meen tästä meikkailemaan ja sitten keskustaan !